16 Ekim 2009 Cuma

Okulda İngilizce Diyalog | İngilizce Diyaloglar

Okul ne zaman başlıyor? When does the school start?
Okul 26 Ağustos'ta başlıyor School starts on August 26th.
Hangi okula gidiyorsun? Which school do you go to?
Oxford üniversitesine gidiyorum. I go to the University of Oxford.
Kaçıncı sınıftasın? Which year are you?
İlk yıldayım -İkinci yıldayım - üçüncü yıldayım - son yıldayım I'm a freshman - I'm a sophomore - I'm a junior - I'm a senior
Bu sömestir hangi sınıfları alıyorsun? What classes are you taking this semester?
Bu sömestir finans, işletme ve pazarlama derslerini alacağım I'll be taking finance, management and marketing this semester.
Öğretmenlerinin kim? Who are your professors?
Finansı Johnson'la Pazarlama'yı Matthews'la alacağım Johnson for finans and Matthews for marketing
Kitaplarını nereden alacaksın? Where will you buy your books?
Kütüphaneden From the library
Ögrenci yurdundamı kalacaksın? Are you going to stay at the dorm?
Hayır, birkaç arkadaş ev tuttuk. Queens semtinde kalacağız. No, me and some friends rented a place together, it is by Queens
Arkadaşlarınla nerede tanıştın? Where did you meet your friends?
Geçen sene katıldığım kardeşlik cemıyetinde tanıştım. I met them in the fraternity I joined last year.
O camiyetlere girince derslere çalışma zamanın daralmıyormu? Isn't true that you can study as hard for your classes when you join those organizations?
Evet daralıyor, ama benim kardeşlik cemiyetinde bu sene alacağım sınıfları alan arkadaşlardan özetler aldım. Yes, that is true, but I am getting notes of the classes from fraternity friends who already took these classes.
Okul taksiti nedir? What is the tuituon?
Sömestir başına $4500 It is $4500 per semester.
Nasıl para alıyorsun? How are you getting the money?
Haftada 20 saat spor salonunda çalışıyorum. Gerisini bizimkiler bankayla yolluyorlar. I work 20 hrs a week at the gym, and my parents wire the rest.
Tamam o zaman. Benim sınıfım 10 dakika da başlıyor, ben kaçıyorum. O.K. - I got a class that starts in 10 minutes, I gotta run.
Oldu - görüşmek üzere... O.K. - see you later

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder